mijn laatste pareltjes

mijn laatste pareltjes

donderdag 26 april 2012

Heb vandaag een super kleur ontdekt " Duck egg blue", een blauwgrijze kleur die soms bij bepaalde eindeeieren te zien is. En ik moet zeggen dat ik er  Zot van ben, echt een leuk kleurtje om mee te werken. Zeker nu het meer regent en koud is dan wat anders; een fris kleurtje, ideaal voor wat kinderaccesoires en meubeltjes te schilderen. En dat heb ik dan maar gedaan ook, 2 nachtkastjes, een mooie kader, een lampje... ze moesten er allemaal aan geloven. Heb de kastjes nadien wat gepatineerd en het bovenbladje op de hoekjes wat doorgeschuurd, en het zijn echte juweeltjes geworden. Ik zie die al ergens in een slaapkamer staan naast de bedjes van 2 lieve schattige meisjes. Ik heb er zo 2, van die schattige meisjes, maar die hebben elk al een super leuk nachtkastje. Dus ik hoop dat ik er toch iemand een plezier mee kan doen...wie weet, ze staan op kapaza, dus we zien wel.
Ik heb ook nog een leuk lampje met kapje gemaakt en een wandlampje gemaakt, allemaal zo super lief, niet???





8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb gelukkig een groot atelier achter de woning liggen waar ik al eens mag kliederen, niemand die het ziet. Mijn man zal hier voor mij een stuk afwerken zodat ik al mijn afgewerkte spulletjes kan tentoonstellen en ook foto's kan nemen. Een mooi afgewerkt en gedecoreerde ruimte...want het idee speelt om als zelfstandige te starten in september...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden, hoor!

    Fijn weekend..

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is krijtverf, duck egg blue van Brenda Baart, mocht het u interesseren, ze verkoopt ze op haar site, maar er is ook iemand hier in West-Vlaanderen in Wijnendale die ze verdeelt.
      T'is een hele mooie kleur, en gepatineerd komt hij nog meer tot zijn recht.

      Verwijderen
    2. Bedankt Maguila, ik ga alvast even kijken op haar site.

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige header heb je!
    Ik kwam viavia bij jou en ga je volgen, ik ben benieuwd wat je ons allemaal uit het mooie Belgie gaat laten zien.
    Ik ben niet trouw in achterlaten van reakties, te weinig dagen in de week, maar ik kom wel regelmatig kijken hoor!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen