mijn laatste pareltjes

mijn laatste pareltjes

zaterdag 14 april 2012




Ook de gang boven werd vorig jaar en begin dit jaar aangepakt, van een grauwe ongezellige gang maakten we een warme landelijke uitziende gang...de kleuren zijn mijn lievelingskleuren en de strepen en lambrisering waren voor mij van het allergrootste belang en zeg nu zelf ...het is toch wel gezellig geworden...niet??? De voorlaatste foto is hoe het er voordien uitzag, blauwe vloerbekleding, en een afschuwelijk papiertje, veel bruin schrijnwerk...bah, de balustrade van de trap moet nog verder afgewerkt worden met een patine maar het ziet er toch al duizend keer beter uit.

1 opmerking:

  1. Hey maguila,

    het is hartstikke gezellig geworden. Was vast veel werk, maar het resultaat mag er dan ook wezen toch? wat leuk dat je ook bent gaan bloggen. Ik ben zelf ook nog vrij nieuw, maar vind het ontzettend leuk alhoewel ik niet altijd de tijd heb om creatief te zijn foto's te maken en het op blog te zetten... Ik vind het heerlijk om zo alle gezellige blogs af te struinen en zo ook die van jou.

    Tot volgende keer.

    groetjes Xanne

    BeantwoordenVerwijderen