mijn laatste pareltjes

mijn laatste pareltjes

zondag 6 mei 2012


Mijn ouders en grootmoeder op bezoek gehad, ze vinden het ook altijd zo leuk om eventjes te kijken tussen al de nieuwe dingen die ik heb klaarstaan en de meubeltjes die nog moeten in orde gebracht worden. Meestal kan mijn vader het ook niet laten om iets mee te nemen naar huis, vandaag was niet anders. Ik had nog maar net een nieuwe tafellamp klaar en ja, hoor, hij kon het niet laten, die vind zeker wel een plaatsje op een kastje of tafeltje thuis zei hij. Een kastje die nog in een nieuw kleurtje moest kreeg ook al het label gereserveerd opgekleefd en van zodra het klaar is mag het ook richting ouders. Leuk hé, zowel voor mij als voor hen...andere dingen zijn dan weer afgewerkt en kregen een plaatsje op kapaza, want ik kan het echt niet allemaal houden. Enkel deze gietijzeren echte oude tuinvaas is de mijne naast de kandelaar, die doe ik echt niet meer weg, heerlijk om te decoreren met bloemen uit de tuin. Ja, ik zie hier tegen augustus wel een paar keer hortensia's in staan of rozen, mijn lievelingsbloemen...Heb het allemaal een beetje in dezelfde kleuren gehouden zodat het een beetje eenvoudig blijft en toch de nodige charme uitstraalt. Mijn mama was onlangs bij de Ark van Zarren in Brugge geweest en heb haar gevraagd om een magazine van Jeanne d'arc mee te brengen, heerlijk om nog eventjes in weg te dromen vooraleer we morgen weer moeten gaan werken.

2 opmerkingen:

  1. De volgende trip naar Brugge, ga ik alvast eens een kijkje nemen bij de Ark van Zarren, blijkt de moeite te zijn.

    Die tuinvaas is prachtig, zou ik ook niet wegdoen.
    Je hebt echt leuke spulletjes, ik ga alvast nog even kijken naar kapaza.

    Prettige week nog
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat, hé? Dat ze eigenlijk je hobby een beetje delen...doet mijn vader ook. Je tuinvaas is prachtig!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen