mijn laatste pareltjes

mijn laatste pareltjes

maandag 30 januari 2012

Mijn stolpen, heb er intussen nog eentje bijgekocht, in de kringloop vind je die nog aan een redelijk prijsje, en dat is mooi meegenomen, niet?
Momenteel staan er 2 in de keuken, maar de stolp met het houten plankje werd intussen een stolp met een mooi verhoogd glazen onderstel. Ik heb er een taartje in brooddeeg ingeplaatst...ach, ik vind het wel leuk. De andere heeft een heel leuk blauw wit motiefje, hetzelfde motiefje waarvan vroeger veel serviezen werden gemaakt.


Kijk je even mee???

4 opmerkingen:

  1. Hallo Manuila,
    Wat een mooi stolpen,je kunt hier zulke leuke dingen mee doen!!!!!
    Ik zie dat je nog maar net bezig bent,ben daarom ook volger geworden omdat ik zelf ook nog maar goed een maand bezig bent met het bloggen.
    Je kunt wel wat steun gebruiken,vooral in het begin.
    Dus ik hoop dat ik nog vaker van dit soort spulletjes te zien krijgt bij je!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad in het begin is het heel moeilijk om anderen te bereiken, maar het is dan ook super leuk als mensen een reactie plaatsen...ik sprong deze morgen een gat in de lucht.
    bedankt alvast, en ik kijk regelmatig ook op jouw blog, ik vind het heel leuk om bij anderen een kijkje te kunnen nemen. Groetjes Maguila

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig kwam ik op je blog!
    Mooie stolpen!

    Ik ga je volgen hoor! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik heb je blog gevonden en vind dat het er erg leuk uitziet. Ben dan ook je volger geworden en kom zeker nog eens terug.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen