mijn laatste pareltjes

mijn laatste pareltjes

dinsdag 24 januari 2012

hutkoffer...dit doet mijn hartje sneller slaan!!!

Heb gisteren echt een koopje gedaan, had via kapaza een koffer gevonden aan een heel klein prijsje, dus, nog dezelfde dag de auto ingesprongen om die eens te gaan bekijken. Toen ik daar aan kwam stond die al in de garage en ik had direct door dat dit een echt koopje was. Had nog een rond tafeltje gezien die me ook wel heel erg veel aanstond, dus alles in de koffer en terug naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen, het internet bezocht op zoek naar dergelijke koffers en ja hoor, laat ons zeggen dat ik maar een peuleschil heb betaald van hetgene die in werkelijkheid waard is. Een echte originele hutkoffer (1851-1900) in zeer goede staat. Zo eentje als hierboven dus, maar van zodra ik hem een  plaatsje in mijn interieur heb gegeven plaats ik zeker een fotootje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten