mijn laatste pareltjes

mijn laatste pareltjes

zaterdag 7 juli 2012

En zo is onze reis al terug afgelopen, 10 dagen Ardeche, mooie streek, mooie dingen gezien, mooie huizen. Ja, mijn ogen de kost gegeven....Kon het natuurlijk ook niet laten om enkele brocantes en rommelmarkten mee te nemen tijdens onze uitstappen. Weliswaar met 2 misnoegde kinderen die niet konden begrijpen dat er op vakantie ook tijd zou uitgestippeld worden voor zulke dingen, terwijl die tijd kon besteed worden aan zwemmen!!!
Dit zijn mijn aankopen, niet te veel want veel dingen zijn dan ook onvoorstelbaar duur, maar goed; dit emaillen kannetje, emaillen potjes, kistje en schoenleesten kon ik niet laten liggen. Ik kocht ook nog een wijnkan en een lampje, maar daar heb ik nog geen foto's van.




1 opmerking:

  1. Jammer dat de vakantie er dan weer op zit, hé? Je hebt wel leuke dingen mee naar huis genomen!

    Fijne dag.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen