mijn laatste pareltjes

mijn laatste pareltjes

zaterdag 9 juni 2012

Super creatief bezig geweest vandaag, had hier nog een oud en klein voetenbankje staan, met muffe groene stof, totaal onopvallend...dacht bij mezelf, hier moet ik toch iets mee doen
Dus, ging ik aan de slag, de pootjes werden geschilderd, opgeschuurd, gepatineerd en dan kwam het leukte gedeelte, de stoffering en afwerking
gestreepte stof erop een mooie print op canvas gemaakt, die erop gekleefd en afgewerkt met een mooi lint en een leuke cameo.


dan nog enkele stoffeernageltjes om de nietjes weg te werken, die eventjes met witte verf overgeschilderd en dit is het resultaat, super cute!!!zegt mijn dochter...dat is het ook CUTE!!!

2 opmerkingen:

  1. Hey ja zeker supercute. Handig en slim gedaan. En nu heb je een heel leuk nieuw item erbij. Ik had eens een nietpistol gekocht om zulke dingen mee te doen... maar kan steeds niks bedenken om er is mee te doen. Wil nu graag een lijmpistol. Heb je die? Wat doe je er zo al mee dan? En wat heb je nog meer met de nietpistol gemaakt???

    Liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijmpistool wordt hier vaak gebruikt om kransen te maken met schelpen of andere dingen die kunnen gelijmd worden. Het nietjespistool is mijn wapen om te stofferen, of om memoborden te maken.

    BeantwoordenVerwijderen